ტრენინგის დასაწყისში,გავუზიარეთ ერთმანეთს მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები.
გავიხსენეთ ჰ.გარდნერის "მრავალმხრივი ინტელექტის თეორია".გავეცანით სწავლის სხვადასხვა სტილს.შევადგინეთ სქემები მოსწავლეთა განსხვავებული საჭიროების გათვალისწინებით.შევქმენით დამხმარე მასალა მოსწავლეთა წარმატების ხელშეწყობის მიზნით. შევადგინეთ შეფასების გეგმა თვითრეგულირების უნარის განვითარებისათვის. ვიმუშავეთ პროექტის გეგმაზე.ტრენინგის მეშვიდე დღე ნაყოფიერი და ბევრის მომცემი იყო.
No comments:
Post a Comment